28 januari 2009

Tryckprover till NAMNTAVLORNA

Jag har tidigare här på bloggen visat mina NAMNTAVLOR och JULTAVLAN som jag gjort, och jag måste säga att jag blev helt överväldigad av den positiva responsen jag fått! Tusen hjärtligt tack för alla mail, sms(!) och kommentarer gulliga ni!
Aldrig hade jag väl kunnat drömma om intresset blev så stort och att någon faktiskt vill köpa det jag skapat..!


Så.. allt för konsten..!
Självklart ska den som vill köpa en Namntavla eller något annat tryck få möjligheten till det!
Jag är nu i full gång med att ordna och fixa för att göra det möjligt..


Det första tryckeriet jag anlitade gjorde inte jobben 100 % bra tyckte jag, så idag har jag varit på ett nytt tryckeri som verkar mycket mer lovande! Har gjort massa, massa provtryck, så nu sitter jag här hemma, tittar på alla fina färger på färgkartorna och känner på olika papperssorter. Är man perfektionist ut i fingertopparna så lämnas inget till slumpen!
Jag hoppas kunna presentera trycken som är till försäljning inom en snar framtid. Och då återkommer jag med mer info!

5 kommentarer:

All is pretty sa...

Åh vad roligt att du ska börja trycka upp dem! Hoppas du får sälja många! Det är verkligen en härlig egokick när folk gillar det man gör!

Jag är på jakt efter ett nytt tryckeri och tar gärna emot tips både på det som inte var bra och det som var bra. Vet inte exakt var du bor men enligt din profil så är det i Oslotrakten och eftersom jag jobbar (när jag jobbar och inte är mammaledig) i Oslo så funkar det för mig att ha ett tryckeri där också. Så maila gärna mig på allispretty@hotmail.com om du vill dela med dig av dina tryckerierfarenheter!

Anonym sa...

Så roligt! Jag gillar verkligen dem och ser fram emot att se ditt koncept. Heja!

martina sa...

Kanon ju, jag lär göra en beställning av dig =)

Designdrömmar sa...

Vad roligt för dig! De är verkligen jättefina så jag väntar med spänning att få se mer:)
Kram Åsa

Vitudden sa...

Hejsan!

Hittade hit till din fina sida, såg de fina namntavlorna som är så fina. Jag väntar med spänning på försäljningsstart då jag kan tänka mig både en och två eller fler :-) Hoppas du kommer med fler fina ideér i framtiden, lycka till.

Ulrika