16 januari 2009

Kulörerna till det nya målarprojektet

Som jag berättade i förra inlägget har jag satt igång ett nytt litet målarprojekt. ..Som visade sig att kanske inte vara så litet som jag först hade räknat med..!
Det är ett loppisfynd från i somras som ska få en total makeover, och optimisten inom mig trodde det skulle ta 3-4 dagar att färdigställa objektet. Men nu står realisten och knackar mig på axeln och säger att jag knappast blir färdig inom en vecka..!

Och jag som hade hoppats på att kunna visa er det färdiga resultatet redan nu..! Istället får ni en liten fingervisning om hur det kommer att se ut - här är nämligen några av färgerna som används! Vitt spelar också en stor roll, men den burken fastnade dessvärre inte på bild.. ;)

Vad tror ni det är jag håller på och målar!??

Inga kommentarer: