03 januari 2009

Tomten kom med en cerise FATBOY till lilla L

I år hade ju lilla L skrivit upp en FATBOY på sin önskelista inför jul. Men tomten hade ju lite svårt att bestämma sig för vilken färg han skulle välja....
Till slut föll valet på en cerise och denna härliga sittsäck har nu flyttat in till oss. (Dock har den inte bestämt sig för om den ska bosätta sig på lilla L's rum eller framför tv:n.. Fast även om den idag är i vardagsrummet gissar jag att den hamnar i lilla L's läshörna tills hon uppnått tv-ålder..!)

1 kommentar:

martina sa...

Kul att ni valde lite färg, just nu ligger jag i sambons julklapp... det blev en svart! Jag vågade inte på färg, nu har vi den i vardagsrummet, även ifall den är stor kan man lätt flytta runt med den. Förra julen var jag nära att köpa svart marimekko men ångrade mig, lite sugen är jag ändå allt!