04 januari 2009

Grön förvaring

I helgen har vi haft besök från Sverige. Lilla L's morfar har hälsat på och kunde såklart inte låta bli att skämma bort lilla barnbarnet..

Lilla L fick 3 härligt gröna förvaringskorgar till sitt rum! Har gått och sneglat på de ganska länge och de blev kanon till alla leksaker som annars ligger på golvet och "skräpar"..! De kostade 149 kronor/styck och kommer från Åhléns.
Nu återstår bara att fundera över om jag ska hänga de på krokar på väggen eller om de ska stå på golvet, samt om jag ska göra några små skyltar att märka de med så att sorteringen av leksakerna går enklare..!?

4 kommentarer:

martina sa...

Åh jag gillar verkligen att se bilder från din dotters rum. Jag försöker komma åt all barninspiration jag bara kan. Det finns så mycket som är fint så det blir nästan svårt att inreda. Bra smak har ju morfar =) Jag har en likadan korg fast i vit!

Unknown sa...

Snygga korgar! Gillar den där gröna tonen - fint!

Och din hjort i silver - sâ j*kla snygg!!! Och den passar ju som smort pâ din vägg!

Coolt att du vann auktionen pâ stolarna, verkar vara ett riktigt kap, var ska de stâ?

Och gott nytt 2009!

j e n n y sa...

Tack för era kommentarer! Jag blir så himla glad för alla ord och meningar!

Åsa - tanken är att stolarna ska stå i matsalsdelen i vardagsrummet. Jag har tänkt att ha lite olika stolar runt matsalsbordet.. Ska ha de 2 nyinköpta samt 4 andra som jag dregglar över (men ännu inte köpt).. Bord ska också inhandlas, så det blir en dyr vår..! ;)

Hemmabloggaren sa...

Vilken härlig blogg du har, ska kolla runt lite hos dig nu.