23 december 2008

JULtavla

ISTÄLLET FÖR EN ADVENTSKALENDER - till oss vuxna har jag skapat denna tavla som gör det lättare att hålla koll på dagarna fram mot jul. (c) jenny larsson 2008

Nu är det bara en dag kvar till doppareda'n och förhoppningsvis till tomtens ankomst! Jag slutar aldrig att förundras över hur fort tiden går.. Känns som om december bara flugit förbi!

Fast när man var liten hade man stenkoll på dagarna fram mot jul och det kändes som evigheter innan det blev den 24:e..

I år hade jag en intention om att plocka fram den där känslan igen, så därför gjorde jag den här tavlan som nu pryder vårt kök! Ett grafiskt tryck i 30x40 cm som även finns med röd text på vit botten. Jag gillar - gör ni!?

(c) jenny larsson 2008

5 kommentarer:

martina sa...

En sådan tavla skulle minann jag också kunna tänka mig ha uppe! Snygg

j e n n y sa...

Det var det bästa omdömet jag kunde få! Tack! Om du du vill ha en till nästa jul får du höra av dig..! ;)

mixatofixat sa...

Den var riktigt fin, jag gillar! jag kan tänka mig en beställning!

j e n n y sa...

Åh vad kul! Vad glad jag blir! =)

Jag var lite missnöjd med tryckeriet jag anlitade för ett provtryck, så jag ska testa några andra och se vad de kan åstadkomma.. Är perfektionist ut i fingertopparna och vill ha det helt hundra!

Lovar att återkomma med mer info när jag tryckt upp några jag är nöjd med!

(Jag kan vara lite seg, så det är tur att det är ett år kvar tills det är jul igen..!) ;)

Designdrömmar sa...

Fin!
Kram Åsa