02 augusti 2009

NORDIK tidskriftssamlare

Vid vårt senaste Sverigebesök gjorde vi ett traditionsenligt stopp på Nordik. Uppdraget var att köpa ett soffbord som vi sett där tidigare.

Väl inne i butiken fanns det förstås massa fint att kika på, så vi glömde helt och hållet bort vad vi hade kommit dit för..(!) *suck!*

Det slutade med att jag köpte några läckra muffinsformar från Rice samt 3 tidskriftsamlare som jag sucktat efter länge. Och så drog vi vidare på vår shoppingturné lyckligt ovetande om att vi hade glömt att köpa soffbordet.. ;)

Men visst blev det fint med tidskriftsamlarna på väggen i loftstuen!? Suveränt att kunna variera utrycket på väggarna med snygga tidningsomslag. Och när saker är BÅDE snygga OCH praktiska är det verkligen I LIKE!


(Vi fick åka tillbaka till Nordik senare den dagen och fick till slut beställt det efterlängtade soffbordet. Det har inte kommit ännu, men bild kommer så fort det är i hamn!)

4 kommentarer:

Hildur - fixa&dona sa...

Håller med dig! :-) Både snyggt och praktiskt. Jag gillar! Trevlig söndag!

mamamekko sa...

Hej! Jag gillar också mina såna tidningställ jättemycket! Fick du min förfrågan om Grassi stolarna? mvh Angelica

j e n n y sa...

Jag glömde ju skriva att det som gjorde mig gladast var priset..
De jag har tittat på tidigare har varit ganska dyra, men på Nordik kostade de bara 198 kr /st! Nice!

Angelica/Mamamekko - såg din fråga och ska svara NU! ;)

Trevlig söndag!!

Elin sa...

Oj så fina. kan man bara köpa dom på Nordik? Eller finns dom att beställa på nätet för oss som bor långt upp i Norr :)

Elin