13 augusti 2009

En grön skatt

Foto: Lauritz.com

På tal om auktionsfynd kan jag inte låta bli att visa vad jag dessvärre gick miste om idag.. Världens snyggaste fåtölj!

Den låg ute till försäljning på Lauritz.com och länge var jag den högst bjudande. Men när auktionen närmade sitt slut började en annan bjuda mot mig och drog upp priset till skyarna. Så till slut fick jag med STORT vemod ge mig och låta honom vinna auktionen och den underbara gröna pralinen...

Att jag nu sitter här och gråter blod behöver jag väl knappast tala om.....

ÅÅÅ VAD JAG ÅNGRAR ATT DEN INTE BLEV MIN!!!! *suck*

3 kommentarer:

IfraLahell sa...

Den var utrolig fin- flott grønn farge.
Synd at den ikke ble din, men det dukker sikkert opp flere fine funn etterhvert!

:)IfraLahell

j e n n y sa...

Ja, det hoppas jag verkligen, verkligen!!
Jag är fortfarande helt knust över att den inte blev min!! Inser nu att den hade vart värd hur mycket pengar som helst..
Lätt att vara efterklok..!

*snyft*

In my house sa...

GUUUUUUUUUUUud vad jag gillade din blogg,,, du är lika knäppt galen som jag *fniss* positivt menat! pysslig och full fart! fick mycket åååååå ljud av din blogg!

önskar dig en fin kväll kram josse