03 augusti 2009

Soffshopping

Snart vår! 4-sits soffan "Delphi" från Furninova beställde jag idag från ILVA! Foto: Ilva.se

Idag har jag varit hemma på grund av sjukdom. Supertråkigt! Jag är på tok för rastlös och kreativ för att vara sjuk och tillåta mig själv att ta det lugnt.. Men nu har jag inget annat val än att sänka tempot ett par dagar.. *suck*

Vad passar då bättre än lite shopping framför datorn!? ;)
Förutom två vändor hos läkaren idag, har jag hunnit lägga in en beställning hos ILVA så nu toklängtar vi efter leverans! ;)

Har beställt en ny soffa (den vi har är förfärlig att ligga och vara sjuk i..!), 2 lampor och en fiffig sladdgömma - inga dåliga grejer! ;)
Ny soffa har vi längtat såå länge efter och nu när vi äntligen hittat en vi tycker om var vi tvugna att slå till!

Ska bli spännande att se hur länge den vita soffan håller sig vit med en 2-åring i huset! Vad tror ni? 2 timmar, 1 vecka eller 3 månader?!? ;)


Ovan till vänster: Vägglampan "Spring" i antik silverfinish och den supersmarta sladdgömman "Great balls of wire". Snart i vår ägo! Bägge fotona: Ilva.se

Inga kommentarer: