13 augusti 2009

Nytt auktionsfynd

Foto: Lauritz.com

Jag har shoppat lite på auktionssajten Lauritz igen - en härlig golvlampa i vit "fiskestång-modell" som ska lysa upp vårt vardagsrum!

Faktum är att jag och Sambon gått och dreglat just den lampan länge. De har den på BoConcept, men här i Norge kostar den 4300 NOK, och det tyckte vi var lite väl saftigt.. I Sverige kostar den 4000 SEK och det var ju liite rimligare, men dock inte så prisvärt att den förtjänade att följa med hem..

Foto: Lauritz.com

Så fick jag syn på exakt samma lampa på min favvo-auktionssajt Lauritz.com! Eller 2 st lampor rättare sagt! De var från ett konkursbo, och därmed helt nya i orginalkartong. Såldes samlat och blev mina till ett hyfsat pris. Nice!
Men jag har ju bara behov för en lampa, så om någon är intresserad av den andra får ni bara maila ett bud! Är det tillräckligt bra säljer jag den på stört! ;)

3 kommentarer:

j e n n y sa...

..till info är lampan nu såld.. Hoppas den nya ägarinnan är nöjd med köpet..!?! ;)

Hemmabloggaren sa...

Attans, måste nog hålla lite koll på Lauritz. Har fått för mig att man inte kan fynda där längre pga att det blivit så hypat.

j e n n y sa...

Helt rätt att det blivit lite hype.. men ibland har man ju faktiskt tur och kan göra lite fynd..!