10 november 2008

Ytterligare en ny lampa

Ny lampa: den här spotlightskenan har jag beställt till vår stora hall. Har haft svårt att hitta en lång skena, men den här var 140 cm så jag hoppas den ska passa bra! "ALFA" i borstat stål från Lampehuset. Foto: lampehuset.no

Just nu är det mest möbelfunderingar i kombination med småfixande som gäller här hemma. Vi försöker bli klara med allt det där pillet som har en tendens att bli kvar till slutet och aldrig bli gjort..

I Lördags gjorde jag dock en liten paus i fixandet och gav mig ut på shopping! I veckan öppnade nämligen en ny shoppinggalleria här i sta'n - över 60 nya butiker under ett och samma tak! Oh jösses, säger jag bara! Farligt många tilltalande butiker...
De firade invigningen med massa bra erbjudanden och självklart passade jag på att fynda! På Åhléns hittade jag stilrena, vita ljusstakar till jul (bild kommer senare!) och på Lampehuset fick jag beställt en spotlightskena till vår stora hall för halva ordinarie priset. Yes! Nu håller vi bara tummarna för att vi får den så snart som möjligt - hösten gör det lite väl mörkt här inne!

Inga kommentarer: