23 november 2008

Om de ändå hade varit mina i detta nu....!

De här stolarna bjöd jag på hos aktionssajten Lauritz. Men de gick till någon helt annan, så nu tycker jag riktigt synd om mig själv..! ;) Foto: Lauritz.com

I nästan exakt en vecka nu har jag gått omkring och varit i en helt annan värld. Totalt distanserad från verkligheten med en enda sak framför ögonen. En stol. (Eller 4 st rättare sagt. Och ja, jag inser hur dumt det låter..!)

Jag har nämligen bilvit helt såld på nätaktionssajten Lauritz och kan verkligen inte gå å lägga mig utan att ha bläddrat igenom dagens nystartade aktioner..

Och så, i söndags, uppenbarade sig mina drömmars stolar som jag haft på näthinnan sedan jag såg dem på nätet en gång för länge, länge sedan.. Jag blev helt uppspelt och har inte tänkt på annat än de där stolarna de senaste dagarna.. Utropspriset var 500 kronor.. Jag fantiserade vilt om att jag skulle få dem för sisådär 1500 kronor och vara världens lyckligaste och skryta brett här på bloggen om mitt aktionsfynd..

Så idag var det dags för klubbslag. Å de gick för - håll i er - 13 500! TILL NÅGON ANNAN!! (Inte för att jag hade velat ge så mycket för de.. men ändå..) *suck!*

Så nu sitter jag här.. gråter blod.. och hoppas att någon som läser det här har 2 sådana här stolar på sin vind som de vill sälja för sisådär 1500 kronor.. ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad kul att hitta en Lauritztokig person till. Har hittills ropat hem två bord, en skänk, en byrå och en fåtölj. det ena bordet har jag redan sålt på Blocket.