03 november 2008

Tapetdjur


Kommer ni ihåg tapetdjuren till lilla L's rum som jag berättade om i ett inlägg för någon månad sedan!? (om inte, se här!) Jag beställde ju en giraff och en apa från Inke i Holland och i veckans tapetmaraton fick de äntilgen komma upp på väggen! Å guuud så fint det blev!! =)


Lilla L (som är inne i sin stora älskar-alla-djur-fas) blir överlycklig varje gång hon ser djuren på sin vägg och envisas med att peka på dem och säga "Muuu!". (Hennes mamma har nämligen inte lärt henne vad giraffen säger ännu.. För vad säger egentligen giraffen?!? Någon som vet!?)

2 kommentarer:

martina sa...

Vilken härlig blogg jag har hittat till, jättefina bilder! Och vilket FINT barnrum, jag har själv varit inne på den giraffen och måste säga att NU vill jag verkligen ha den.

martina sa...

Och du giraffen säger iget, tror inte den kan få ut några läten, men du kan säga till henne att den har en mega lång svart tunga =)