19 november 2008

En hylla till prinsessans krona..


Vad är väl viktigare i en liten prinsessas rum än en hylla att vila prinsesskronan på när hon själv ska sova!?!

Så, därför har nu lilla L fått en alldeles lagom liten hylla ovanför sin säng. Jag hade lite svårt att hitta en så liten hylla.. Dessutom ville jag absolut inte ha någon stor hyllkonsol under utan dold upphängning så därför blev lösningen IKEA's tavellist "STRIPA" ! Jag kapade av listen till pyttelängd, målade den och borrade nya upphängningshål i. Sen satte jag upp den upp-och-ned(!) och vips, så var upphängningen dold och vår lilla prinsessa hade en hylla till sin krona!

4 kommentarer:

Designdrömmar sa...

Vad fint det blev. Gillar även den fina Isa tavlan.
Kram Åsa

Isabelle sa...

Tack för att du tittade in hos mig, vilken jättefin ooch inspirerande blogg du har! Och den tavlan känner jag ju igen minsann *stolt*. Vilken duktig fotograf du är, jättefina bilder, och efter att ha bläddrat mig igenom några inlägg - vilket fantastiskt hem ni har! Skulle du ha tid och lust, maila gärna bilder till min fototävling (finns att läsa om på förstasidan på www.isa.nu/shop), jag tror vinstchansen är rätt stor :-) Ha en underbar helg! /isa

Anonym sa...

Å vilken fin blogg! Snygga bilder! Vilka underbara tapetdjur, blev lite sugen på att beställa en giraff. Ha det så bra! /Sara

Caroline/drömlägenheten goes radhus sa...

Så smart!!! Tack för dagens absolut bästa tips!!! Ska kika igenom din blogg nu, den ser inspirerande och glad ut!

Ha en fin tisdag!

/Caroline