05 november 2008

Mer från loftstuen/allrummet



Tänkte visa er lite fler bilder från loftstuen nu när soffan kommit på plats. Dagsljuset gör det dock lite svårt att fånga fondväggens riktiga jag på bild..

Passar även på att visa en bild på hur det såg ut hos de tidigare ägarna.. Viss skillnad - eller hur!?
Å så måste jag bara ge största kramen till mamma som hjälpte mig med all tapetsering! (Vilket innebar att hon även stod ut med min extrema nogrannhet och petighet, hjälpte oss med barnpass, matlagning och allt annat småpill som inte hunnits med..) TACK ÄLSKADE MAMMA!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Jädrans vad snyggt! :) Helläckert med en sân fondvägg! Och soffan passar ju in som smort!

:)

j e n n y sa...

Å vad kul att du gillar det! Nu blev jag jätteglad! =) Alltid härligt med lite bekräftelse..! ;) Hade jättesvårt för att hitta en tapet som kunde skapa en perfekt balans till soffan, men jag tycker faktiskt att jag lyckades ganska bra till slut!
Älskar ju loppisfynd, men vill absolut inte att mitt hem ska se ut som en loppis.. Därför var en supermodern fondvägg ett "must"!

Designdrömmar sa...

Vilken fin tapet, den gillar jag verkligen. Vad fint ni fått i ert nya hus. Vilken skillnad mot det gamla:-) Roligt att du hittat till min blogg och att jag därför hittat hit. Ska genast lägga till dig bland mina favoriter.
Kram Åsa

j e n n y sa...

Tack till din kommentar också! Du ligger redan bland mina favoriter..! ;)