23 februari 2009

Mina H&M favoriter - so far

Foto: shop.hm.com
Den inredningsintresserade kan väl knappast ha missat att H&M i förra veckan lanserade sin "HOME"-kollektion. Jag hade extremt höga förväntningar - skulle ju bli jättekul att se vad en klädkedja kunde åstadkomma i inredningsväg..

Måste dock säga att jag inte blev helt såld.. Sortimentet kändes ganska torftigt, men på torsdag ska de presentera ytterligare lite produkter så jag hoppas på lite guldkorn då.

Jag lyckades trots allt hitta några favoriter som lagts till i min önskelista. Tre fina kuddar som jag tror kan passa riktigt bra i soffan i loftstuen. Men jag väntar med att genomföra beställningen tills jag sett vad torsdagen har att bringa..! ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Utan att kommentera just detta inlägg (...eller måste bara hålla med, lite torftigt sortiment var det) så gillar jag verkligen din blogg! Vilka fina namntavlor du gjort! Jag har precis laddat ner ett illustrationsprogram men vet så klart inte vart man börjar ;)Ska försöka mig på det vid tillfälle. Skulle det vara ok att lägga upp din blogg som länk från min?
Ha det så bra!

j e n n y sa...

Hej Anna!

Så kul att du hittat till min blogg (välkommen!) och att du gillar den!!
Självklart får du länka till mig från din blogg!! Lägger till dig i min läslista oxå! ;)

Ha en fin dag och lycka till med illustrationerna!!