24 februari 2009

Exklusiv lampa

Förra helgen kom världens sötaste mamma på besök igen. Som jag berättat tidigare är vi inte direkt bortskämda med att ses så ofta eftersom jag emigrerat till Norge och avståndet mellan oss är större än vad jag hade velat..

Som alltid när hon kommer och hälsar på hade hon väskan full av presenter och godsaker. Svenskt kaffe, svenskt bröd, alla hjärtans dag presenter och två nya tavlor som hon målat!

Den ena tavlan hade vi en idé om att hänga i vardagsrummet, men den passade helt enkelt inte in.. Det var lite synd, för den var verkligen jättefin, men passar det inte så passar det inte.. Den andra håller vi på och "bekantar" oss med (försöker känna av vart den skulle kunna hänga..).

Men alla hjärtans dag presenten blev kanonbra och passade verkligen in! Jag fick en söt bordslampa som jag spanade in för ett tag sen. Den ser inte ut att komma från Clas Ohlson, men det gör den faktiskt! Och även om den var gratis för mig, så är priset helt överkomligt - 198 kronor! Visst är den snygg!?
Tack söta mamma!

4 kommentarer:

Min rosendröm sa...

ja den var verkligen fin, man kan inte tro att den kommer ifrån Claes olsson heller.

/nina

j e n n y sa...

Nä, den var allt ett riktigt fynd!! Tror fler än mig tycker detsamma, för de hade inga kvar på lager utan mamma fick köpa skyltexemplaret.. När expediten skulle kolla lagerbehållningen/om det var möjligt att beställa hem lampan stod det MINUS 8000 ex..! Han bara skrattade..!! =)

martina sa...

Vilken go mamma du har, även fler fina tavlor... spännande! Jag håller med dig, lampan ser "dyrare" ut... jag var ju på Clas Ohlson för inte så länge sen och jag såg inte den snygga lampan...

Hemmabloggaren sa...

Men vilken bra mamma du har som kommer och inreder lite! Såg lampan på classes och den är riktigt snygg - bra köp.