11 april 2009

GLAD PÅSK!

Jag tänkte bara önska er alla en riktigt GLAD PÅSK med en bild på årets påskpyssel! Jag och Lilla L har gjort kycklingar i långa banor som far- och morföräldrar idag hittat i sina påskägg.

Hoppas att ni alla får en härlig påskhelg - själva har vi rest från snön i Norge (jadå, den ligger fortfarande kvar!) till den härliga vårvärmen i Göteborg!
Vi njuter varje sekund och nu ska jag ut i solen och sätta mig med en kall öl i väntan på all god påskmat. Ha en riktigt GLAD PÅSK!

5 kommentarer:

All is pretty sa...

Glad påsk till dig med! Njut av vårvärme och snöfritt! Vi är i Norgeland och solen lyser för fullt iaf även om snön fortfarande ligger där. Men snart, snart har vi också snöfritt! :)

Hemmabloggaren sa...

Vilka sköningar! Hoppas ni får en fortsatt härlig påsk!

Min rosendröm sa...

Tack det samma. Hoppas ni har det mysigt i göteborg. Fin tuppkudde.

/Nina

Krickelin sa...

Typiskt det där med vasen, sånt har hänt här hemma också. Men det var väldigt snyggt och tuppkudden är ju underbar. Ha en fin söndag.

Jessica sa...

Hoppas ni haft en härlig påsk! Jag fick ju se eran lilla påskkärring på MMS och jag blev så full i skratt, hon liknar sin mamma på pricken:-)Fina påskkycklingar har ni gjort, kan tänka mig att dessa blev uppskattade i påskäggen!
Kram från mig och familjen