19 oktober 2008

Tips till tomten - STENDIG CALENDAR

Om det är något jag önskar mig denna härligt soliga söndag, så är det att TOMTEN läser min blogg!

Den här übersnygga väggalmanackan MÅSTE jag bara ha! ;) Men så tänkte jag göra mina nära och kära en björntjänst och inte köpa den själv utan istället skriva upp den på önskelistan så att det blir lättare för de som önskar köpa julklapp till mig att göra så.. ;)

Överst på önskelistan 2008 står alltså:

  1. STENDIG CALENDAR 2009 - designad av Massimo Vignelli redan 1966 (vilken klassiker!)

Inte nog med att den är grymt snygg, den har också värsta grymma formatet! Mäter hela 122 cm x 91 cm! ..Storleken HAR betydelse! ;)

Beställ den hos Hansen og Jensen här!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hej!

Har precis hittat hit, sâ mycket snyggt! Fin dörr och jag gillar stolen skarpt! :)

Sâg att du prenumererar pâ Rom123 och vill bara tipsa om Domino ocksâ, skön amerikansk tidning som jag beställt frân US, lite samma stil!

Och den där kalendern vill jag ocksâ ha, jag skriver upp den pâ min lista! :)

Ha en trevlig kväll!

j e n n y sa...

Aha! Domino.. det ska jag lägga på minnet! *googlar direkt..!*
Vet du om man hittar den i Sverige/Norge eller måste den beställas direkt från staterna?

Tackar så hemskt mycket för tipset och kul att du gillar min blogg!