25 oktober 2008

Snabbpiff av garderoberna

Mitt förhållande till garderober kan endast beskrivas med ett ord - hatkärlek.

De är det värsta jag vet för att de är så otroligt fula och förstör vartenda rum de hamnar i. Folk väljer skjutdörrsgarderober och tycker det ska vara så himla mycket märkvärdigare. Men det tycker jag nästa är ännu värre..

Samtidigt så älskar jag de (de vanliga garderoberna) för de rymmer ju så otroligt mycket och klarar av att gömma allt från ouppackade resväskor till årets julklappar och ting och tang som en panikstädning kan bjuda på.

Ett nödvändigt ont helt enkelt!

Garderoberna i sovrummet har fått nya handtag - "VINNA" från IKEA.

För att inte störas allt för mycket av dess oestetik har vi valt att samla alla husets garderober utom en (som står i vårt inneförråd) i vårt sovrum. Således slipper alla andra rum att förfulas..

Men, för att överhuvudtaget stå ut med de gjorde jag igår en liten snabbpiff av garderobsdörrarna. På 1 2 3 var de plastiga dörrknopparna ett minne blott och hade ersatts av nya lite modernare från IKEA. Ytterligare en liten grej som gör otrolig skillnad!

Inga kommentarer: