18 september 2009

Trasmatta från RICE

Jag är just nu inne i en väldigt rosa period. Älskar allt med en cerise nyans och därför föll jag pladask när jag fick syn på denna mattan! En trasvariant från RICE som är genial eftersom den faktiskt passar in (färgmatchar) i alla våra rum!
Just nu ligger den i Loftstuen, men det kan gott hända den flyttar in till Lilla L om ett tag.. ;)

Jag hittade den på "Rafens" i Oslo - en butik där jag ALLITD hittar massa fint! (Rekommenderas!)
Den virkade lilla kanten på mattan är såå söt tycker jag! Rice kan verkligen det där med inredningsdetaljer..!

2 kommentarer:

mamamekko sa...

Superfin matta verkligen! Skulle bara säga att jag ska posta din vinst i helgen, ber hemskt mycket om ursäkt för att det dröjt, har varit så mycket här hemma. Så du borde få den någon gång under nästa vecka.

Mvh Angelica

j e n n y sa...

Ingen stress!!
Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge...!! ;)