19 september 2009

project : SLADD- & ELEKTRONIKGÖMMA - del 1

Ni känner väl vid det här laget till min förkärlek till dold förvaring och snygg sådan.
Det här sladdkaoset nedan är med andra ord något som gör mig tokig!

Men så här har det faktiskt sett ut ett tag i vårt vardagsrum och det har verkligen gått mig på nerverna!

Största problemet har inte varit sladdarna i sig själva utan det faktum att de faktiskt måste vara där och inte går att flytta. (Vi har bredband via kabel-tv så därför är vi tvugna att ha modem och router kopplade till antennuttaget i just vardagsrummet..)

Därför började jag spåna på en lösning på problemet och jag måste säga att jag fick en riktigt bra idé..! ;)

Men för att hålla lite på spänningen presenterar jag det färdiga resultatet först imorgon..! ;) Någon som med hjälp av ledtrådarna här ovan vågar sig på en gissning om vad det är jag gjort!?!?

3 kommentarer:

IfraLahell sa...

Spennende! Har det samme problemet selv så er spent på hva du kommer opp med! Veldig fin matte på innlegget under!

:)IfraLahell

Kaspara sa...

Heisan!
Fant bloggen din via Rosas blogg.
WoW! Det selvlagede skapet var helt fantastisk!!! Jeg er så glad i tall og bokstaver, synes det er så grafisk fint, og når det i tillegg har en funkjson som her er det jo glitrende.
Likte gyngestolen og flaggparaden også. Tar nok turen innom igjen, for denne bloggen virket spennende! Kanskje er det greit å få lov til å linke til deg....
Ha en fin kveld! Hilsen Kaspara

j e n n y sa...

Hej!!

Kaspara - så flott att du gillade min blogg!! Självklart får du länka till mig!! (PS. Du ligger redan i min läslista..!! DS.)