12 augusti 2008

ÄNTLIGEN!

Lampan KULLA, 699 kronor och mattan SVEJE, 99 kronor. Båda från IKEA.

Igår var jag i huset (nej, vi har fortfarande inte flyttat in än..) och målade till sen kväll/tidig natt. Målade bla taket i köket och hallen och en dörrkarm och hallväggarna så idag har jag varit riktigt trött och seg i armarna. Börjar kännas i kroppen att man hållt på å renoverat varje dag i snart en månad nu.. Man vill bara bli färdig, färdig men så börjar energin ta slut och så går det långsammare och långsammare..

Då är det kul med lite uppmuntring - IDAG KOM IKEA-KATALOGEN!
Jippi! Såå kul att bara släppa alla tankar på spackel och målarfärg och bara dyka in i Kamprads värld! Har snabbläddrat lite (ska läsa den riktigt, riktigt noga så fort jag får tid) men blev faktiskt lite besviken. Tyckte inte den bjöd på några spektakulära nyheter - det liknade mest förra årets katalog.. *suck*. Men en å annan pärla hittade jag allt.. En fin matta och en fin lampa. Fast jag vet inte om de kommer att passa in i nya huset. Vi måste nog flytta in och se vad vi har behov för innan jag börjar shoppa loss..

Inga kommentarer: