18 augusti 2008

FÖRE, FÖRE och FÖRE

Vet att det är många som vill se mer bilder inifrån huset, men jag har tyvärr inte så mycket nytt att bjuda på.. Vi är ju inte klara ännu, och det känns så tråkigt att visa bilder på något som är halvfärdigt.. Inte så kul å kika på en spacklad vägg eller en grundad fönsterkarm - eller?!?

Jag håller er på sträckbänken och lovar istället en bildkavalkad när vi kommit i mål! Ok!?

Fast.. för att ni ska ha överseende med att det tar så lång tid med renoveringen kan jag visa bilder från hur huset såg ut i utgångspunkt. Så förstår ni kanske att det är en del att göra där..!

Jag lägger ut bilderna som mäklaren tagit inför visningen.. (När man ser dem så frågar jag faktiskt mig själv vad som fångade vårt intresse..!? Men vi såg potentialen - och den finns där - det lovar jag. Vänta bara och se!)

Kök och hall Vardagsrum/matsal
Loftstue (allrum på övervåningen)
Lilla L's rum och vårt sovrumGästrum och trädgård
Foto: Eindomsmegler1, Finn.no

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Jenny!
Vilken jättefin blogg du har!
Och mysiga bilder, sånt är alltid trevligt. Hit kommer jag gärna tillbaka :-) Må så gott och all lycka till med huset.
Stora kramar
Ulrika