11 augusti 2008

Loppisfynd x 3

Papperskorg 10 kronor, klocka 10 kronor och pall 20 kronor.

Jag är ett stort fan av loppisar och second hand affärer! Men till min stora förtret har jag inte hittat nån loppis här i närheten där jag bor. Istället har jag passat på å gå till mina favoritställen i Sverige när jag varit där på besök. Men det blir lång tid mellan varven och jag har verkligen haft abstinens! ;)

Så i ren desperation googlade jag efter "bruktbutikk" här i Akershus, å hittade en HÄR I STA'N!! Det visade sig att Röda Korset har en second hand affär som har öppet en gång i veckan (torsdagar) och gissa om det blivit mitt favvo-hak!?!?

Mitt sista besök där resulterade i 3 fina fynd till ett totalbelopp av 40 kronor. *Mycket nöjd!*
Nu ser jag fram emot denna torsdag, för då öppnar Myrorna en butik här i sta'n OXÅ! Det är tur att jag är mammaledig ett tag till, för jag kommer ha fullt upp med att springa dit och botanisera varje dag! ;)


Inga kommentarer: