26 september 2009

Första pris!

Första pris i tävlingen - en Krenit skål med tillhörande salladsbestick (design Normann Copenhagen) från Vit design. Oj vad fint det kommer bli på vårt nya matsalsbord!

Nu har jag haft fullt upp i veckan så jag har inte hunnit berätta tidigare - men tro det eller ej - jag har faktiskt vunnit en tävling igen!

Hos Mamamekko - igen(!)

Oj oj oj så kul - aldrig har jag väl haft så'n här tur!?!

För bara ett tag sedan vann jag ju ett jättefint tryck av Hijirik med lottens hjälp.
Och i måndags blev jag korad till vinnare i en tävling med temat:

"Har du någon dekoration med bokstäver eller siffror hemma? "

Jag skickade faktiskt in flera bidrag (bla mina bokstavskuddar och Lilla L's bokstavs lina) men det var mitt senaste project : SLADD- OCH ELEKTRONIKGÖMMA som tog den åtråvärda första platsen! Jöss vad glad och stolt jag blir!! Jippi jippi jippi!!

TUSEN TACK snälla söta Mamamekko för att du utnämde mig till vinnaren! ;) Och tusen, tusen tack för det jättefina första priset! Jag är verkligen superglad!!!

2 kommentarer:

På vår udde! sa...

Grattis!
Jag vann också en tävling i förra veckan! Hemmabloggaren utsåg mig till vinnare av två fina kökshanddukar från Pappelina!
Så himla kul!

j e n n y sa...

Ja, jag såg det! Grattis grattis!!! =) Visst e det helt ofattbart - aldrig kunde man väl tro att man själv skulle vinna!?!?!!