23 januari 2009

Fiffig extrakrok som går att gömma

Jag är långt ifrån ett städorakel och kan väl knappast påstå att det alltid är välstädat hemma hos oss, men jag är ett stort fan av dold förvaring och smarta lösningar som får prylar att "försvinna". Jag tycker inte alls om att ha för mycket krims krams framme.. (även om det inte är det lättaste att leva upp till med ett litet busfrö som närmar sig 1,5 år här hemma..!)


Men som sagt - "fiffiga" prylar älskar jag och när jag var på Åhléns förra helgen hittade jag dessa dörrhängare som visserligen inte är någon nyhet, men ändå är värda att tipsas om!

Man hänger kroken över dörrbladet och kan sedan gömma undan kläder som man inte vill ska synas. Perfekt till morgonrocken bakom sovrumsdörren eller om man behöver lite extra krokar i klädkammaren eller hallen..! Kostar bara 45 kronor styck för "singelkrokarna" men det finns även varianter med 3 och 5 krokar på. Liknande finns även på Granit..
Lilla bilden, foto: Granit.se

Inga kommentarer: