28 september 2008

Väldigt söta krokar..

Idag fick lilla L en ny grej till sitt rum - en jättfin klädhängare/krokar från House Doctor. En försenad födelsedagspresent (som jag hade beställt) från House of Hedda. (Måste säga att jag blev imponerad över leveranstiden - tog 1,5 dag!)
Är den inte söt!?

Vi befinner oss i dagsläget i Sverige. ..En välförtjänt semester hemma hos mamma är ju aldrig fel! ;)

Så igår när vi erbjöds barnpass hela dagen åkte jag och S på shoppingrunda bland byggvaruhusen i Göteborg. På Hornbach köpte vi nya dörrhandtag till alla innedörrar (känns fräschare med nya, fina när dörrarna är nymålade..), nya vita gångjärn (de gamla var mässingsfärgade) och två toalettsitsar(!). Och på Bauhaus köpte vi lite fler spotlights till trädgården! (3 till för att vara exakt, så nu har vi 6 spotar att belysa vår baksida med!)

Bilen kommer vara fullpackad när vi åker hem.. Inte nog med allt vi shoppat (det hör till att tokshoppa i Sverige när man är norsk..!), jag och S fick också försenade födelsedagspresenter idag! S fick en grästrimmer (efterlängtat!) och jag fick en symaskin! Yes! Gissa om det kommer väl tillpass nu när fönstrena i nya huset skriker efter gardiner!?!?

Tack för alla fina presenter och gratulationer till oss alla från er alla nu i September! ;) Ingen nämd, ingen glömd..

Inga kommentarer: