24 september 2008

Barnhyllor

Nya hyllor till Lilla L's rum - "Book cases square white" från danska SEBRA.

När man flyttar från en lägenhet på 65 kvadrat till ett hus på det dubbla, får man helt plötsligt ganska mycket tomma ytor att fylla med möbler, ting och tang.. Möblerna man har räcker liksom inte riktigt till eller så passar de inte in, så att längtan efter nytt, nytt, nytt just nu är stor är inget jag tänker förneka! ;)

Men de stora inköpen (som soffa, matsalsbord och köksmöbler) får faktiskt vänta lite, och instället har jag fokuserat på att få klart lilla L's rum. Det har blivit en hel del shopping på sistone och det senaste fyndet anlände igår! Ett set med fyra härliga hyllor från danska SEBRA. Dessa hyllor har jag suktat efter sedan jag såg dem i ett interiörmagasin för över ett år sedan, och så hittade jag dem på nätet i helgen! Härligt! (Jag ÄLSKAR internetshopping!)

Jag ställde hyllorna på golvet men tanken är att de ska upp på väggen.. Ska visa lite mer bilder från lilla L's rum, men det blir nog senare idag. Nu ska jag ut i garaget och måla innedörrar!

Inga kommentarer: