10 oktober 2009

project : NÅL & TRÅD - del 1

Jag älskar verkligen att skapa! Att vara kreativ och att arbeta med händerna är utan tvekan det bästa jag vet! Det spelar egentligen inte så stor roll vad det är som skapas så länge man får sy, måla, klippa, klistra, snickra, virka eller göra något annat skojigt pyssel..

Sytt har jag gjort sedan jag var liten och det är fortfarande lika roligt!

Starten på mitt senaste project med nål och tråd ser ni här. Men vad det ska bli får ni se i nästa inlägg! ;)
..Att gissa resultatet är kanske ganska svårt, men jag blir superimponerad om någon av er lyckas pricka rätt!?!

Ledtråd: Ett fyrbent djur... ;)

4 kommentarer:

Lotten sa...

Kanske en liten katt eller hund? Jag sitter oxå i mitt syrum idag. Har börjat med ett lapptäcke och sitter just nu och zick-zackar alla kanter... slitgöra!

Unknown sa...

Det må bli en giraff!!! : ))

Graadskan sa...

Jag gissar på KAMEL!!
Jag älskar också att skapa, just nu stickar jag små fina ullsockar med flätor på till lilla Molly. Blir nog mysigt till vintern!!

Kram!

Anonym sa...

Var har du tagit vägen? Saknar din härliga blogg ♥ Eva